Wi-Fi Network

Essentieël in uw netwerk

Focus op uw talent, laat de Wi-Fi aan ons!

Wi-Fi!
Essentiel in uw professionele omgeving!*

De eisen welke aan een Wi-Fi netwerk gesteld moeten worden zijn van een hoog niveau om ervoor te zorgen dat mens, machine en proces optimaal zijn/haar taken uit kan voeren.


De specialisten van Hallr kunnen u en uw organisatie daarbij versterken.

*Essentieel omdat het de volgende aspecten regelt:

Connectiviteit

Regelt dat mens, machine en proces met elkaar verbonden zijn ook als er geen netwerkkabel aanwezig is!

Flexibiliteit

Regelt dat mens, machine en proces verbonden zijn wanneer dat noodzakelijk is.

Samenwerking

Regelt dat mens, machine en proces direct met elkaar kunnen samenwerken.

Efficiëntie

Regelt dat mens, machine en proces die capaciteit tot zijn/haar beschikking heeft die op dat moment nodig is, zonder beperkingen.

Toegang

Regelt dat mens, machine en proces alleen toegang hebben tot de gegevens/connecties die voor hen noodzakelijk zijn.

Veiligheid

Regelt dat mens, machine en proces alleen bereikbaar is als u dat wilt, dus geen toegang voor onbevoegden.

wat doet hallr voor u!

Ondersteunend

Een gebalanceerd en goed ontworpen Wi-Fi netwerk zorgt ervoor dat medewerkers, gasten, machines en processen probleemloos en snel met elkaar kunnen communiceren. En dit niet alleen intern maar ook met mensen, machines en processen buiten de organisatie/locatie. Het begint bij een goede en stabiele internetverbinding met voldoende bandbreedte en eindigt met een afgewogen toekenning van de maximaal beschikbare bandbreedte per cliënt. 

Hallr ondersteunt in dit gehele proces!

Versterkend

Een robuust, stabiel en veilig Wi-Fi netwerk versterkt uw organisatie niet alleen doordat mens, machine en proces altijd bereikbaar zijn binnen de gestelde kaders. Het versterkt ook doordat een efficiënt ontworpen Wi-Fi netwerk schaalbaar is en mee kan groeien met de technische en organisatorische ontwikkelingen. Monitoring en bijsturing op het actieve Wi-Fi netwerk is maar een deel, bijsturing als gevolg van ontwikkelingen, technisch of organisatorisch, is even belangrijk. 

Hallr versterkt door up-to-date te blijven over de ontwikkelingen binnen uw organisatie en uiteraard van de nieuwste technieken!

Ontzorgend

Bewaking en Beheer op een operationeel Wi-Fi netwerk is essentieel voor een goede dagelijkse gebruikerservaring. Onderwerpen als bijvoorbeeld:

“beheersing van datastromen”

“Dekking op locatie”

“Beveiliging van het netwerk”

“Organisatorische of Technische aanpassingen”

“Rechtenstructuren van gebruikers”

zijn zomaar items die 24/7/365 van belang zijn. Een proactief platform, met accurate rapportages en real-time signalering die deze parameters continue bewaken en beheren, stelt u in staat noodzakelijke aanpassingen te doen op het moment dat deze nodig zijn. 

Hallr ontzorgt met eigen meetresultaten en inrichting van een proactief platform!

Persoonlijk

Het Wi-Fi netwerk moet, ondanks de eisen die aan het Wi-Fi netwerk gesteld moeten worden, er niet voor zorgen dat u uw organisatie aan moet passen. Het Wi-Fi netwerk moet uw organisatie als een gegoten jas gaan passen, pas dan kan het optimaal functioneren. Juist hierom is persoonlijk contact en kennis van uw organisatie van essentieel belang om tot een goed functionerend Wi-Fi netwerk te komen.

Bij Hallr is de Netwerk Engineer ook direct de Account Manager!

 

Uw Wi-Fi netwerk opzetten, inrichten en onderhouden doet Hallr conform de onderstaande methode. Daarmee kan een goed, effectief en veilig Wi-Fi netwerk gegarandeerd worden.

1.

Oriëntatie

Opstellen Functionele en Technische eisen.

2.

Offerte

Gebaseerd op gegevens Stap #1 wordt een realistische offerte uitgebracht.

3.

Meting

Eigen engineers meten op locatie het Wi-Fi netwerk in en nemen aandachtspunten op.

4.

Planning

Opstellen van een realistische planning inclusief rollen en verantwoordelijkheden.

5.

Implementatie

Fysieke installatie op locatie en in overleg de uiteindelijke migratie/implementatie.

6.

Controle & Validatie

Beginfase na de migratie intensieve monitoring op de daadwerkelijke functionaliteit.

7.

Maintenance

In overeenstemming met het Maintenancecontract inrichten en overdracht tooling.

Voorspelbare kosten

Aanschaf van apparatuur, een as a Service contract of een willekeurig andere vorm van aanschaf, onderhoud en bewaking zijn bespreekbaar. A.d.h.v. de gekozen vorm worden offertes opgesteld waarna u weet waar u aan toe bent bij een akkoord.
Past in een later stadium een andere vorm beter bij de organisatie dan is dit altijd bespreekbaar.

Abonnementen

De technologische ontwikkelingen gaan razendsnel. Daarom biedt Hallr, naast de mogelijkheid tot aanschaf van de hardware, ook een as a Service oplossing aan. Een bijkomend voordeel van een as a Service model is dat deze ook de ontwikkelingen van uw organisatie volgt zonder extra investeringen, of juist verlies op investeringen. 

Klaar voor de Toekomst

De Account Manager en de Technisch Specialist is één en dezelfde persoon. Daarmee bent u verzekerd dat de nieuwste ontwikkelingen op technisch gebied aangesloten worden op de ontwikkelingen binnen uw organisatie en omgekeerd. 
Doen zich toch onverwacht problemen voor dan is de eerste contactpersoon geen onbekende waarmee kostbare tijd verloren kan gaan.

Wi-Fi netwerken zijn essentieel voor een professionele organisatie en de eisen die hieraan gesteld moeten worden,
worden steeds complexer.

 

Door te vertrouwen op de diensten van Hallr kunt u uw organisatie verzekeren van een hoogwaardig, veilig en stabiel netwerk met een optimale gebruikerservaring op ieder moment en iedere situatie. 

 

Laat Hallr uw Wi-Fi netwerk versterken!

Neem vrijblijvend contact op :

Scroll naar boven

Informatie - Offerte

Vragen over het bestellen van de juiste Proxmox Virtualisatie Licentie of toch liever eerst een offerte?
Vul dan het onderstaande formulier in en wij nemen op korte termijn contact met u op.

Prijzen Proxmox VE Licenties

COMMUNITY

-
110
/jaar
/per CPU
  • Enterprise Repository
  • Software Updates
  • Toegang tot Community
  • 0 Support Tickets p.jaar
  • Responsetijd: nvt
  • Support op afstand (SSH)
  • Offline registratie

BASIC

-
340
/jaar
/per CPU
  • Enterprise Repository
  • Software Updates
  • Toegang Klantenportaal
  • 3 Support Tickets p.jaar
  • Responsetijd: 8 uur*
  • Support op afstand (SSH)
  • Offline registratie

STANDARD

Beste keuze
510
/jaar
/per CPU
  • Enterprise Repository
  • Software Updates
  • Toegang Klantenportaal
  • 10 Support Tickets p.jaar
  • Responsetijd: 4 uur*
  • Support op afstand (SSH)
  • Offline registratie
populair

PREMIUM

-
1020
/jaar
/per CPU
  • Enterprise Repository
  • Software Updates
  • Toegang Klantenportaal
  • Tickets onbeperkt
  • Responsetijd: 2 uur*
  • Support op afstand (SSH)
  • Offline registratie

Prijzen Proxmox Back-Up Server Licenties

COMMUNITY

-
520
/jaar
  • Onbeperkt aantal servers in de Back-Up
  • Complete Functieset
  • Enterprise Repository
  • Toegang tot Community
  • 0 Support Tickets p.jaar
  • Responsetijd: nvt
  • Support op afstand (SSH)

BASIC

-
1040
/jaar
  • Onbeperkt aantal servers in de Back-Up
  • Complete Functieset
  • Enterprise Repository
  • Toegang Klantportaal
  • 5 Support Tickets p.jaar
  • Responsetijd: 8 uur*
  • Support op afstand (SSH)

STANDARD

Beste keuze
2080
/jaar
  • Onbeperkt aantal servers in de Back-Up
  • Complete Functieset
  • Enterprise Repository
  • Toegang Klantportaal
  • 15 Support Tickets p.jaar
  • Responsetijd: 4 uur*
  • Support op afstand (SSH)
populair

PREMIUM

-
4160
/jaar
  • Onbeperkt aantal servers in de Back-Up
  • Complete Functieset
  • Enterprise Repository
  • Toegang Klantportaal
  • Tickets onbeperkt
  • Responsetijd: 2 uur*
  • Support op afstand (SSH)

Prijzen Proxmox Mail Gateway Licenties

COMMUNITY

-
175
/jaar
  • Complete Functieset
  • Enterprise Repository
  • Toegang tot Community
  • 0 Support Tickets p.jaar
  • Responsetijd: nvt
  • Support op afstand (SSH)

BASIC

-
490
/jaar
  • Complete Functieset
  • Enterprise Repository
  • Toegang Klantportaal
  • 5 Support Tickets p.jaar
  • Responsetijd: 8 uur*
  • Support op afstand (SSH)

STANDARD

-
1170
/jaar
  • Complete Functieset
  • Enterprise Repository
  • Toegang Klantportaal
  • 15 Support Tickets p.jaar
  • Responsetijd: 4 uur*
  • Support op afstand (SSH)

PREMIUM

-
1750
/jaar
  • Complete Functieset
  • Enterprise Repository
  • Toegang Klantportaal
  • Tickets onbeperkt
  • Responsetijd: 2 uur*
  • Support op afstand (SSH)

Bedankt voor uw bericht.

Wij nemen op korte termijn contact met u op.

Team Hallr
WordPress Appliance - Powered by TurnKey Linux