Over Ons

HALLR betekent Rots in het oud-Noors.

Een rots is waar wij voor staan, sterk en krachtig.

Daar waar u op terug kunt vallen!

Opgericht in 2022

Oprichters:

De ondertekening van de officiële stukken vond in juli 2022 plaats, maar al lang daarvoor werkten de drie oprichters van Hallr nauw samen aan een IT-platform voor een groep klanten. Ieder met zijn eigen specialisme en karaktereigenschappen waardoor wij elkaar aanvullen en versterken. Door de jarenlange samenwerking weten wij precies wat wij aan elkaar hebben en waar elkaars valkuilen zitten. Deze kracht zetten wij graag in voor een goed resultaat binnen uw organisatie.

Het team van HALLR:

Naast de oprichters bestaat het team van Hallr uit nog acht personen, die ieder zijn eigen kennis en specialisme meebrengen. Zo bevat het team medewerkers met een uitgebreide kennis op het gebied van Database, Network Structuren, Cloud Setup, Datacenter kennis en connecties, Servers, Connectivity. Daar waar de kennis van een onderdeel binnen het team ontbreekt vallen wij graag terug op onze partners, die wij dan ook als een onderdeel van ons team beschouwen. Partners zoals Proxmox, Extreme Networks, SLTN, Ingram Micro, Dell en Exclusive Networks waarmee de mensen van Hallr langlopende relaties hebben.

Werkwijze:

Binnen Hallr zijn wij gewend om met kleine sub-teams van 2 tot 3 personen te werken die direct verantwoordelijk zijn voor een onderdeel of proces bij een klant. Deze werkwijze zorgt ervoor dat de continuïteit van de kennis wordt gewaarborgd en we niet afhankelijk zijn van een individu. Ieder teamlid is daarnaast lid van meerdere sub-teams met verschillende samenstellingen wat de samenwerking onderling verbetert. Dit zorgt voor een versterking van de innovatieve kracht van het gehele team. Het feit dat ieder persoon direct verantwoordelijk is zorgt ervoor dat wij als organisatie met een zeer platte structuur kunnen werken waarbij iedereen zijn verantwoording kan en mag nemen.
Voor een nieuwe uitdaging/opdracht wordt een sub-team gevormd, gebaseerd op de dan bekende details. Gaandeweg het proces zijn wijzigingen binnen een team natuurlijk altijd mogelijk als het proces daarom vraagt. Binnen het gehele team staat altijd het einddoel voorop waarbij continuïteit en stabiliteit van het einddoel de nadrukkelijke focus heeft.

Join the team

Als je ervan droomt om deel uit te maken van een bedrijf dat vooruitstrevend is en voortdurend nieuwe uitdagingen aangaat, dan moedigen we je aan om je motiverende brief en CV in te sturen. Zelfs zonder een specifieke vacature op dit moment, kunnen we je sollicitatie in overweging nemen voor toekomstige mogelijkheden.

Scroll naar boven

Informatie - Offerte

Vragen over het bestellen van de juiste Proxmox Virtualisatie Licentie of toch liever eerst een offerte?
Vul dan het onderstaande formulier in en wij nemen op korte termijn contact met u op.

Prijzen Proxmox VE Licenties

COMMUNITY

-
110
/jaar
/per CPU
  • Enterprise Repository
  • Software Updates
  • Toegang tot Community
  • 0 Support Tickets p.jaar
  • Responsetijd: nvt
  • Support op afstand (SSH)
  • Offline registratie

BASIC

-
340
/jaar
/per CPU
  • Enterprise Repository
  • Software Updates
  • Toegang Klantenportaal
  • 3 Support Tickets p.jaar
  • Responsetijd: 8 uur*
  • Support op afstand (SSH)
  • Offline registratie

STANDARD

Beste keuze
510
/jaar
/per CPU
  • Enterprise Repository
  • Software Updates
  • Toegang Klantenportaal
  • 10 Support Tickets p.jaar
  • Responsetijd: 4 uur*
  • Support op afstand (SSH)
  • Offline registratie
populair

PREMIUM

-
1020
/jaar
/per CPU
  • Enterprise Repository
  • Software Updates
  • Toegang Klantenportaal
  • Tickets onbeperkt
  • Responsetijd: 2 uur*
  • Support op afstand (SSH)
  • Offline registratie

Prijzen Proxmox Back-Up Server Licenties

COMMUNITY

-
520
/jaar
  • Onbeperkt aantal servers in de Back-Up
  • Complete Functieset
  • Enterprise Repository
  • Toegang tot Community
  • 0 Support Tickets p.jaar
  • Responsetijd: nvt
  • Support op afstand (SSH)

BASIC

-
1040
/jaar
  • Onbeperkt aantal servers in de Back-Up
  • Complete Functieset
  • Enterprise Repository
  • Toegang Klantportaal
  • 5 Support Tickets p.jaar
  • Responsetijd: 8 uur*
  • Support op afstand (SSH)

STANDARD

Beste keuze
2080
/jaar
  • Onbeperkt aantal servers in de Back-Up
  • Complete Functieset
  • Enterprise Repository
  • Toegang Klantportaal
  • 15 Support Tickets p.jaar
  • Responsetijd: 4 uur*
  • Support op afstand (SSH)
populair

PREMIUM

-
4160
/jaar
  • Onbeperkt aantal servers in de Back-Up
  • Complete Functieset
  • Enterprise Repository
  • Toegang Klantportaal
  • Tickets onbeperkt
  • Responsetijd: 2 uur*
  • Support op afstand (SSH)

Prijzen Proxmox Mail Gateway Licenties

COMMUNITY

-
175
/jaar
  • Complete Functieset
  • Enterprise Repository
  • Toegang tot Community
  • 0 Support Tickets p.jaar
  • Responsetijd: nvt
  • Support op afstand (SSH)

BASIC

-
490
/jaar
  • Complete Functieset
  • Enterprise Repository
  • Toegang Klantportaal
  • 5 Support Tickets p.jaar
  • Responsetijd: 8 uur*
  • Support op afstand (SSH)

STANDARD

-
1170
/jaar
  • Complete Functieset
  • Enterprise Repository
  • Toegang Klantportaal
  • 15 Support Tickets p.jaar
  • Responsetijd: 4 uur*
  • Support op afstand (SSH)

PREMIUM

-
1750
/jaar
  • Complete Functieset
  • Enterprise Repository
  • Toegang Klantportaal
  • Tickets onbeperkt
  • Responsetijd: 2 uur*
  • Support op afstand (SSH)

Bedankt voor uw bericht.

Wij nemen op korte termijn contact met u op.

Team Hallr